Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ....


http://mrbesilly.typepad.com/iphonesavior/images/2007/07/05/jesusphone2_2.jpg

Λεει ο Τοτος στην μανα του
-Μαμα, θα μου παρεις ποδηλατο;
-Όχι παιδί μου, γιατί ήσουνα κακο παιδι και ο Θεος σε τιμωρει και δε σου το δινει.Μετά από κανενα μηνα, λεει ο Τοτος στη μανα του
-Μαμα, θα μου παρεις ποδηλατο;
-Οχι παιδι μου, γιατι ησουνα κακο παιδι και ο Θεος σε τιμωρει και δε σου το δινει.
Μετα απο ενα μηνα, σηκωνεται ο Τοτος Κυριακη πρωι, ντυνεται, και λεει στη μανα του
-Μαμα, θα παω στην εκκλησια
-Μπραβο παιδι μου, του λεει. Αρχιζεις να γινεσαι καλο παιδι.
Μπαινει ο Τοτος στην εκκλησια, αρπαζει μια εικονα της Παναγιας, την παιρνει και την παει στο σπιτι. Γραφει μετα γραμμα:
"Θεέ, κρατάω όμηρο τη μάνα σου. Κοψε τις μαλακιες και δωσε το ποδηλατο"

www.to-potistiri.blogspot.com 

Σου άρεσε?Κάνε like!