Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Μια 46αρα με κορμί… 25αρας!

Μπορεί να πλησιάζει τα 50, αλλά κρατιέται καλύτερα κι από τις 30αρες. Όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της, «το γήρας δε σημαίνει ότι κανείς δείχνει λιγότερο όμορφος». Και η Elizabeth Hurley το αποδεικνύει με τη συγκεκριμένη φωτογράφιση με μπικίνι που έκανε για το περιοδικό Zest.

«Μου αρέσουν οι εκθαμβωτικές γυναίκες και εκείνες που περιποιούνται τον εαυτό τους. Δεν πιστεύω ότι όταν μεγαλώνει κανείς δείχνει λιγότερο όμορφος. Εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε να δείχνουμε νεότεροι αλλά να φροντίζουμε να δείχνουμε όσο καλύτερα μπορούμε» είπε.



«Όταν έφτασα στα 40 έπρεπε να προσπαθώ περισσότερο να δείχνω όμορφη και τότε συνειδητοποίησα πόσο πιο εύκολο ήταν όταν ήμουν νεότερη» πρόσθεσε.

Την καλή της εμφάνιση η ίδια τη «χρεώνει» στον καλό ύπνο. «Πριν από μερικά χρόνια έδειχνα όμορφη και με 3 ώρες ύπνο. Τώρα αν δεν έχω κοιμηθεί τουλάχιστον το διπλάσιο δείχνω σαν… τρελή! Στα 20 μπορούσα να επιβιώσω με καφέ, τσιγάρα και τσιπς. Τώρα, αν το κάνω αυτό μερικές ημέρες είμαι και νιώθω πολύ τρομακτική!» λέει.



Εκτός όμως από τον ύπνο, για την καλλίγραμμη εμφάνισή της, όπως λέει η ίδια ευθύνεται και ο αρραβωνιαστικός της Shane Warne, ο οποίος είναι αθλητής και ο οποίος είναι εκείνος που την παρακινεί να ασκείται!


newsbeast