Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Μια ιστορία αγάπης με εικόνες



Κάποτε συνήθιζα να είμαι κάπως έτσι..










Μετά γνώρισα ένα κορίτσι...


Που ήταν κάπως έτσι...


Μαζί ήμασταν κάπως έτσι...


Της έδινα δώρα σαν κι αυτό...


όταν αποδέχτηκε την πρόταση γάμου ήμουν έτσι...


Συνήθιζα να μιλάω μαζί της κάπως έτσι..


Και στο γραφείο ήμουν πάντα κάπως έτσι...


Όταν οι φίλοι μου είδαν το κορίτσι μου κόλλησαν κάπως έτσι...


Και πάντα αντιδρούσα κάπως έτσι..


Αλλά του Αγ.Βαλεντίνου έλαβε ένα τριαντάφυλλο από κάποιον άλλον...


Και ήταν κάπως έτσι..
Και εγώ κάπως έτσι.


Αργότερα έγινα έτσι...


μετά έτσι...


Ένιωσα ότι θελω να φερθώ κάπως έτσι...
Άρχισα λοιπόν να κάνω αυτό...


Τώρα κοιτάξτε πώς κατάντησα.


Καταραμένα κορίτσια!



Και επέστρεψα στις παλιές μου συνήθειες..!