Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

10 πράγματα που μία πεθερά δεν πρέπει ποτέ να πει στη νύφη!



Το babble είναι ένα αμερικάνικο 
site που ασχολείται με παιδικά θέματα και διάφορα άλλα…
Αυτό που μου έκανε εντύπωση με το...

συγκεκριμένο άρθρο είναι ότι είναι σαν να γράφτηκε από Ελληνίδα νύφη!



Δηλαδή, με λίγες λέξεις..η πεθερά είναι παντού πεθερά, είτε στην Αμερική είτε στην Ελλάδα είτε στην Αυστραλία!






Επίσης, προσοχή στις αγορομάνες..






ξέρετε εσείς, μην γίνετε σαν αυτές που κοροϊδεύουμε!






Τι δεν πρέπει να πει η πεθερά στη νύφη της:










Πώς να κρατάει το νοικοκυριό της.
Κανένα σχόλιο για την καθαριότητα, την θέση των επίπλων ή για τα πιάτα
στο νεροχύτη δεν είναι αποδεκτό. Και μετά λέμε, γιατί τρελοκαθαρίζει η
φίλη μας πριν κάνει επίσκεψη η πεθερά της!
Ο γιος μου, φαίνεται πιο αδύνατος..δεν τον ταΐζεις? Χτύπημα
στη μαγειρική μας ή αμφισβητεί την ικανότητα μας να κρατήσουμε τον γιο
της υγιή και χορτασμένο? Μάλλον και τα δύο..οι κακές πεθερές λατρεύουν
να προσβάλλουν την μαγειρική της νύφης τους. Και δηλαδή ένας άντρας 40
χρονών από μόνος του δεν μπορεί να τραφεί? Θέλει τάϊσμα..(μπλιξ..)
Ήταν δικός μου πριν γίνει δικός σου! Μάλλον λόγια καυγά..Δύο διαφορετικά πράγματα, η μία μητέρα του, η άλλη σύζυγος..δεν χρειάζεται υπενθύμιση.
Δεν θα άφηνα ποτέ το παιδί μου να το κάνει αυτό! Και τι με
νοιάζει εμένα αν πριν 30-40-50 χρόνια έκανε κάπως τα πράγματα με τα
παιδιά της..τώρα εγώ είμαι η μαμά τους και θα τα κάνω όπως κρίνω,
εντάξει?
Το μωρό σταμάτησε μόλις έφυγες! Σταμάτησε να κλαίει, να
γκρινιάζει, να είναι άτακτο..γενικά μόλις έφυγες το παιδί
συμπεριφέρθηκε μια χαρά..γιατί μάλλον δεν μπορούσες εσύ να το κάνεις
καλά αλλά εκείνη..ε?
Να συζητάει τις παλιές φιλενάδες του άντρα σου. “Γιάννη,
θυμάσαι την Άννα, την κοπέλα που βγαίνατε? Την είδα χθες..τελείωσε την
Ιατρική, έγινε Διδάκτωρ, έκανε 3 παιδιά, αγόρασε μόνη της μια βίλλα στο
Πανόραμα και είναι όπως τότε..σαν 25 χρονών!” Θα τα πει βέβαια όταν θα
είσαι ξενυχτισμένη από το νεογέννητο, άπλυτη, θα σου πέφτουν τα μαλλιά
και οι ορμόνες θα στήνουν γλέντι..
Να ασχολείται με την εμφάνιση σου..εκτός αν είναι να πει κάτι κολακευτικό!
Δεν χρειάζονται σχόλια για το κούρεμα, τα παραπανίσια κιλά, τις
γκρίζες τρίχες, το στενό φόρεμα..το πιο πιθανό να υπάρξει παρεξήγηση.
Εσύ τα’χεις όλα εύκολα! Συγνώμη αλλά δεν φταίω που δεν
γεννήθηκα στη μεταπολεμική περίοδο, που δεν χήρεψα στα 25, που έχω
ηλεκτρικό ρεύμα ακόμα και στο χωριό, που έχω σίδερο ακόμα και
πλυντήριο! Εκείνη θα επιμένει ότι δεν πρέπει να παραπονιέσαι για
τίποτα..(μάλλον δεν εννοεί και για’κείνη!)
Θα έρθω να μείνω μαζί σας όταν γεννηθεί το μωρό! Λίγη
βοήθεια πάντα εκτιμάται..όταν ζητηθεί! Αυτό είναι εφιάλτης, όχι
βοήθεια. Το ζευγάρι θέλει να είναι μόνο του και να ζήσει την εμπειρία
της νέας οικογένειας. Αν θέλει η νύφη περισσότερη βοήθεια θα το ζητήσει η
ίδια.
Του Γιώργου μου, του αρέσει η μπριζόλα καλοψημένη, τα ρούχα έτσι διπλωμένα κι ο καφές με αυτό τον τρόπο..Ο
κάθε σύζυγος θα τα θέλει κάπως τα πράγματα..αλλά έχει μεγαλώσει κι εγώ
δεν είμαι η μαμά του. Οπότε αν τα θέλει πια τόσο διαφορετικά απ’ότι τα
κάνω εγώ..θα τον αφήσω να τα κάνει και λίγο μόνος του!


Εντάξει, υπάρχουν και μικρές υπερβολές για χάρη του άρθρου.