Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΟΙ 10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ : ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ "ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"...


ΟΙ 10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ

1. Κάθε στιγμή που με αφήνεις μόνο (ακόμη και για λίγο) είναι δύσκολη για μένα. Σε παρακαλώ να το σκεφτείς αυτό πριν με υιοθετήσεις.

2. Μη με παραμελείς και μη με τιμωρείς πολύ σκληρά. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τα χόμπι σου, τους φίλους σου - εγώ έχω μόνο εσένα.

3. Σε παρακαλώ να μου δίνεις αρκετό χρόνο για να καταλάβω τι περιμένεις από μένα.

4. Πριν με χτυπήσεις πάνω στο θυμό σου, παρακαλώ θυμήσου πως θα μου ήταν εύκολο να σου δαγκώσω το χέρι - αλλά ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.

5. Σε παρακαλώ να μου μιλάς συχνά, γιατί ακόμη και αν δεν καταλαβαίνω πάντα τι μου λες, γνωρίζω τη φωνή σου και τις αποχρώσεις της πολύ καλά.

6. Σε παρακαλώ να με αφήνεις που και που να τρέχω στην εξοχή είναι καλό και για σένα.

7. Σε παρακαλώ να είσαι γενναιόδωρος με το φαγητό μου. Έχει καλύτερη γεύση όταν μου το προσφέρεις εσύ και είμαι πρόθυμος να δουλέψω σκληρά γι' αυτό.

8. Εσύ και κανείς άλλος είσαι το αφεντικό μου. Σε παρακαλώ μη με αναγκάζεις να υπακούω σε ξένους ή να τους αποδεικνύω την εξυπνάδα μου - και μη με ταπεινώνεις μπροστά τους.

9. Σε παρακαλώ να θυμάσαι πως με τον καιρό εξελίσσομαι σε μία μοναδική προσωπικότητα με τα δικά της χαρακτηριστικά, ελαττώματα και συναισθήματα. Σε παρακαλώ να δεχτείς πως είναι τόσο σημαντικά για μένα, όσο και τα δικά σου για σένα.

10. Σε παρακαλώ να με φροντίζεις όταν αρρωσταίνω και όταν γεράσω γιατί και εσύ μια μέρα θα γεράσεις.
aniwthoi.net