Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Γνωστή τραγουδίστρια: "Κι όμως έχω κυτταρίτιδα"


Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε στο περιοδικό Shape για την καλλίγραμμη σιλουέτα της αλλά και για το πώς διατηρείται σε φόρμα..  

Μάλιστα, παραδέχθηκε ότι έχει κυτταρίτιδα, γεγονός που θεωρεί πάρα πολύ φυσιολογικό. Τι κάνει για να την αντιμετωπίσει;

“Δεν κάνω δίαιτα. Απλώς σταματάω τις υπερβολές. Δεν είναι εύκολο γιατί είμαι πάρα πολύ λιχούδα και λαίμαργη. Μπορεί να μην τρελαίνομαι για τα γλυκά, αλλά μου αρέσει πολύ το φαγητό, το θεωρώ απίστευτη απόλαυση.

Επειδή με τη γυμναστική αυξάνεται ο μεταβολισμός μου και κάνω περισσότερες καύσεις, μπορώ να απολαμβάνω περισσότερο το φαγητό. Γυμνάζομαι τακτικά για να μπορώ να τρώω ό,τι θέλω.

Έχω κυτταρίτιδα. Το θεωρώ φυσιολογικό, γιατί είμαι γυναίκα και έχω ορμόνες. Είναι πολύ δύσκολο να την εξαφανίσω. Πάντως, περιορίζοντας λίπη και υδατάνθρακες και με πολύ γυμναστική βλέπω διαφορά. Και το μασάζ με βοηθά πολύ”.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...