Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Πως να χωρίσετε με μία μόνο φράση !


Μερικές φορές δε χρειάζεται να πεις πολλά. Μια φράση είναι υπέρ αρκετή για να κάνει τον καλό σου να φύγει τρέχοντας. Αν δε θες να χωρίσεις περιτέχνως λοιπόν, καλύτερα να μην την ξεστομίσεις.






1. Όταν πας στο περίπτερο θα μου πάρεις και το περιοδικό "Γάμος";
Ναι, θα πάει στο περίπτερο, απλά δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ. Αν είσαι τυχερή, μπορεί να σου τηλεφωνήσει 10 χρόνια μετά για να δει αν τελικά βρήκες το τέλειο νυφικό.
2. Η μαμά μου, μου είπε πως η συμπεριφορά σου δεν είναι καθόλου καλή απέναντί μου.
Αμέσως μετά μπορείς να πας στη μαμά σου και να κλάψεις με μαύρο δάκρυ γιατί θα σε έχει χωρίσει. Κανένας άντρας δε θέλει μια κοπέλα που έχει κολλητή τη μαμά της για τον απλούστατο λόγο, ότι δε θέλει τα ενδότερα της σχέσης σας να τα μαθαίνει η γειτονιά.
3. Αγάπη μου, μαζί με τη Louis Vuitton που είπες ότι θα μου πάρεις μήπως να πάρουμε και τα ασορτί παπούτσια και τη ζώνη.
Ένα δώρο είπε να σου κάνει ο χριστιανός κι εσύ πας να τον ξεζουμίσεις. Αν δεν είναι εκατομμυριούχος και είναι απλά ανοιχτοχέρης, δε σημαίνει ότι είναι και βλάκας. Και όχι δε θα σου τα πάρει, απλά θα στα δώσει στο χέρι. 
4. Τώρα που σε παρατηρώ καλύτερα γυμνό, νομίζω ότι έχω δει και "μεγαλύτερα".
Πήγαινε λοιπόν να βρεις τα μεγαλύτερα, γιατί το συγκεκριμένο δε θα το ξαναδείς.
5. Μα καλά, έβαλες κωδικό στο κινητό σου;
Μα καλά, εκτός του ότι ξεκατινιάζεσαι ψάχνοντας προσωπικά δεδομένα, είσαι τόσο χαζή ώστε να του το πεις κιόλας;