Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Γνωστός τραγουδιστή: "Έμπλεξα με τα ναρκωτικά, αλλά δεν μου πρόσφεραν τίποτα"



Γνωστός τραγουδιστής "άνοιξε" τα χαρτιά του και αναφέρθηκε στην εξάρτηση του από τα ναρκωτικά..

Όπως τόνισε η περίοδος εκείνη ήταν ιδιαίτερα δύσκολη.

Ο λόγος για τον Βαλάντη που μίλησε για άγνωστες πτυχές της ζωή του. “Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά. Ήταν μια πολύ άσχημη περίοδος της ζωής μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη μαστούρα είναι να είσαι νηφάλιος. Όταν το βρεις με τον εαυτό σου και ξέρεις τι γίνεται στη ζωή σου δε έχεις ανάγκη τα ναρκωτικά” είπε σε συνέντευξη του στο “ΕΓΩ WEEKLY”.

Όπως εξομολογήθηκε είχε δοκιμάσει κοκαΐνη αλλά κατάλαβε ότι δεν του πρόσφερε τίποτα. “Δεν ξέρω αν δίνει κάτι στους άλλους. Εμένα δεν μου προσέφερε τίποτα, γι’ αυτό και σταμάτησα να παίρνω. Είμαι νηφάλιος. Πίνω τα ποτάκια μου κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα” ανέφερε ο τραγουδιστής.

Σχετικά με το γιο του αναφέρει τα εξής: “Σήμερα ο γιος μου ζει μαζί μου. Είναι οκτώμισι ετών και έχω ρίξει όλο το βάρος μου σε αυτόν” είπε και συνέχισε συμπληρώνοντας: “Νιώθω τύψεις που έλειπα από τη ζωή του και γι’ αυτό τον έχω τώρα συνέχεια μαζί μου. Προσπαθώ να του δώσω όσα πράγματα του έλειψαν όταν ήταν μικρός. Τώρα που χρειάζεται ένα ανδρικό πρότυπο θέλω να είμαι δίπλα του. Μου αρέσει που κοιμάμαι και ξυπνάω με τον γιο μου. Προσπαθώ να τα κάνω όλα καλά. Είμαι μαμά και μπαμπάς μαζί”.

Σχετικά με τη σύζυγο του Κατερίνα, τόνισε πως παρόλο που δεν έχουν πάρει διαζύγιο βρίσκονται σε διάσταση. “Είμαστε σε διάσταση με τη σύζυγό μου. Δε χωρίσαμε ακόμα. Δεν έχουμε πάρει διαζύγιο.Έχουμε φιλικές σχέσεις και είναι το καλύτερο για να μπορέσει να μεγαλώσει σωστά η κόρη μας”.