Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

LADY GAGA: Με εσώρουχα στη μάχη κατά της ανορεξίας!


Άγνωστες πτυχές της ζωή της αποκάλυψε η Lady Gaga, μέσα από φωτογραφίες που ανέβασε η ίδια στο προσωπικό της site.

Η εκκεντρική τραγουδίστρια πόζαρε μόνο με τα εσώρουχα στο φακό "μιλώντας" κατά αυτό τον τρόπο για τις διατροφικές διαταραχές που αντιμετώπισε στην εφηβεία της.

"Υπέφερα από ανορεξία και βουλιμία στα 15 μου. Αλλά σήμερα, απολαμβάνω την επανάσταση στο σώμα μου, για να δείξω πως έχω αυτοπεποίθηση" έγραψε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενη στην αύξηση του βάρους της σημειώνει: "Ο φίλος μου, με προτιμά με καμπύλες. Όταν τρώω, νιώθω υγιής και δεν με νοιάζει για το πώς φαίνομαι. Είμαι ευτυχισμένη. Νιώθω πιο ευτυχισμένη από ποτέ!".

Τέλος δεν παρέλειψε να στείλει το δικό της μήνυμα στα νεαρά κορίτσια γράφοντας χαρακτηριστικά: "Δεν πρόκειται να γίνω ένα ψυχολογικό ράκος. Αυτή είμαι, και είμαι περήφανη με όσα κιλά κι αν έχω".