Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Δ.ΜΑΤΣΟΥΚΑ: Ψάχνει άντρα με... βραβείο


Τι την γοητεύει στους ανθρώπους, τι ζητά σε μια σχέση, αλλά και τι θα πρέπει να διαθέτει ο άντρας...


που θα παντρευτεί αποκάλυψε η Δήμητρα Ματσούκα.Η ηθοποιός μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά και ομολόγησε ότι δεν είναι κατά του γάμου. "Η καρδιά μου θέλει να περνάει καλά" είπε όσον αφορά τις σχέσεις της η Δήμητρα Ματσούκα και εξομολογήθηκε ότι: "Στη ζωή μου δεν μου αρέσει να κλαίω, το αποφεύγω. Εχω κλάψει σπάνια, μόνο για ατυχείς στιγμές ανθρώπων που αγαπώ".Σε ερώτηση σχετικά με το τι την ελκύει στους ανθρώπους απάντησε ότι τη γοητεύει η ευγένεια και συμπλήρωσε: "οι άνθρωποι που δεν είναι ευγενείς με απωθούν". Δεν δίστασε να μιλήσει και για τον γάμο και αστειευόμενη είπε ότι ο άντρας που θα παντρευτεί "πρέπει να έχει πάρει Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών". Πάντως διευκρίνισε ότι "δεν είμαι κατά του γάμου και της οικογένειας, κάθε άλλο".



radar.gr