Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

"Έχασα πέντε παιδιά. Δεν έγινα ποτέ μάνα. Αυτή είναι η τιμωρία μου!" [φωτο]



Με ποιον πασίγνωστο καλλιτέχνη έζησε αυτές τις δοκιμασίες....


Η
Μαρία Ιωαννίδου σε μια εξομολόγηση ψυχής στην εφημερίδα News και στον 
δημοσιογράφο Νεκτάριο-Γεώργιο Κωνσταντινίδη μίλησε για τη ζωή της με τον
Βαγγέλη Σειληνό, τον γάμο της και τους λόγους που δεν κατάφερε να γίνει
μητέρα.

"Τον ερωτεύτηκα, έκλαψα, σπάραξα, ήταν ο παιδικός μου 
έρωτας ο Σειληνός. Ο Φρέντυ ήταν ο έρωτας της ζωής μου. Στον Σειληνό 
χρωστάω πράγματα, δέσαμε ως χορευτικό ζευγάρι, έκλαψα πάρ απολύ για 
αυτόν και για τα παιδιά που έχασα μαζί του... Παντρευτήκαμε, έγινε 
λιγάκι δυναστικά όλο αυτό γιατί εγώ δεν ήθελα να παντρευτώ τόσο μικρή, 
δεκαεπτά χρονών, δεν έγινα ποτέ μητέρα, έγιναν τέσερις διακοπές της 
κύησης και μι ααποβολή, το σύνολο πέντε. Ήταν μια ταραχώδης περίοδος της
ζωής μου. Πιστεύω ότι εκτός από τον Σειληνό, έφταιγα κι εγώ που δεν 
καθόμουν στο κρεβάττι να κάνω το παιδί μου. Γιατί ήθελα να μη χάσω ούτε 
μια σεζόν στο θέατρο".