Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Θωμαή Απέργη «Αδυνάτισα γιατί κουράστηκα να με.....»

Η Θωμαή Απέργη βρέθηκε στο «Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο» και μίλησε για την προσωπική της ζωή, αλλά και για τις αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση.

«Κολακεύομαι όταν ακούω ωραία πράγματα για την εμφάνισή μου. [...] Ήμουν γύρω στα 70 κιλά. Ήμουν πάντα χοντρούλα. Από μικρή ήμουν έτσι, μεγάλωσα λίγο... ελεύθερα στο φαγητό. Ξαφνικά μεγάλωσα, κουράστηκα να με κοροϊδεύουν, ήθελα να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου και στην ηλικία που είμαι να μπορώ να φορέσω τα πάντα. Και τώρα ακόμα έχω ενδιασμούς για το ντύσιμο, γιατί δεν είμαι πολύ καιρό στα κιλά που είμαι τώρα. Μάλιστα, έρχονται και με ρωτάνε γιατί αδυνάτισα» ανέφερε για την εξωτερική της εμφάνιση η 23χρονη τραγουδίστρια, ενώ πρόσθεσε «Αυτοί που με κοροϊδεύανε παλιά έχουν υπάρξει με κοπέλες πολύ πιο παχουλές από εμένα στην πορεία».

Μάλιστα, η Θωμαή Απέργη δεν δίστασε να παραδεχτεί πως είναι αρκετά ευαίσθητη: «Είμαι κλαψιάρα. Είμαι αρκετά ευαίσθητη. Όταν σκέφτομαι τους γονείς μου, που είναι μακριά μου. Έχω κλάψει και πολλές φορές επειδή έχω τσακωθεί ή έχω χωρίσει με τη σχέση μου».
aniwthoi.net