Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Γνωστή Ελληνίδα: «Θα κάνω ό,τι μπορώ για να μου αρέσω, είτε ενέσιμα, μπότοξ, λίφτινγκ στα 60 μου…»


Η διευθύντρια του πολύ επιτυχημένου..
queen.gr στην ερώτηση αν την αγχώνει το γεγονός ότι μεγαλώνει παραδέχτηκε: «Σκασίλα μου μεγάλη και δέκα παπαγάλοι. Εγώ πιστεύω πως όσο μεγαλώνω γίνομαι πιο όμορφη.


Για όλους και όλα μίλησε η Νίκη Κάρτσωνα σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της.

Το μόνο που με αγχώνει είναι η ανημποριά.

Όσον αφορά στην εξωτερική μου εμφάνιση, θα κάνω ό,τι μπορώ για να μου αρέσω, είτε αυτό λέγεται μεσοθεραπεία, ενέσιμα, πίλινγκ, μπότοξ, λίφτινγκ στα 60 μου, χωρίς όμως να γίνω κάποια στιγμή αστεία.
Δεν θα γελοιοποιήσω ποτέ τον εαυτό μου στον εαυτό μου...»
Η Νίκη μίλησε και για τη μετάβασή της στη δημοσιογραφική πιάτσα και στη θέση της ως διευθύντρια του queen.gr: «Ήταν πραγματικά ασύλληπτο» λέει και συνεχίζει: «Η μεγαλύτερη επιτυχία μου.

Πιστεύω ότι είμαι πολύ τυχερό παιδί. Δουλευταρού, αλλά και τυχερή. Όταν πριν από δύο περίπου χρόνια μού έγινε η πρόταση από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο για το queen, εγώ του απάντησα ότι το μόνο που γνώριζα ήταν να ανοίγω απλώς ένα PC, άντε κι ένα λάπτοπ.
Όταν εκείνος μου είπε ότι του αρκεί ο επαγγελματισμός μου, είπα 'γιατί όχι;'. Ήξερα ότι είχα να ακούσω όχι μόνο από τον έξω κόσμο αλλά και μέσα από τον όμιλο «ξανθιά, μοντέλο, παρουσιάστρια που δεν ξέρει να ασχολείται με την τεχνολογία...», όπως ακριβώς ήξερα και ότι έπρεπε να δουλέψω πάρα πολύ σκληρά.

Σήμερα γνωρίζω σχεδόν τα πάντα γύρω από το αντικείμενό μου και δεν είμαι η διευθύντρια που κάθεται στο γραφείο της δίνοντας εντολές» είπε στο Θέμα.