Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Απίστευτη αλλαγή! Δείτε πως είναι η Νεφέλη Ορφανού σήμερα!


Απίστευτο, έκοψε το αλάτι κι έχασε 25 κιλά..




Σε πρόσφατη συνέντευξη της αποκάλυψε πώς έχασε αυτά τα κιλά χωρίς δίαιτα και τώρα δείχνει πραγματικά αγνώριστη.

Η Νεφέλη Ορφανού, δηλώνει στο Λοιπόν: «Τρώω τα πάντα αλλά χωρίς αλάτι. Έχω κόψει το αλάτι. Αυτό συνέβη όχι για να χάσω κιλά, γιατί ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα κιλά μου. Πάντοτε άρεσα όπως και να είμαι.

Πριν από 4 χρόνια είχα σπάσει το μικρό μου δάχτυλο, με ανέλαβαν κάποιοι καταπληκτικοί γιατροί, οι οποίοι μου είπαν ότι έπρεπε να χάσω βάρος, γιατί έκανα κατακράτηση κι έχω αδύνατο σκελετό.


Έτσι λοιπόν, έκαναν κατακράτηση, μου συνέστησαν λίγο – λίγο να κόψω το αλάτι, το οποίο είναι καταστροφικό για τον οργανισμό, όπως η ζάχαρη και η ηρωίνη. Τρίτη έβαλαν την ηρωίνη.

Σταδιακά με έβαλαν και το έκοψα. Το συνήθισα και τώρα μου φαίνονται άνοστα τα φαγητά με αλάτι», λέει και καταλήγει: «Μέσα σε ένα μήνα τι είχα κόψει. Θέλει λίγο – λίγο για να μην πάθει σοκ ο οργανισμός. Έχω χάσει 25 κιλά. Δεν ζυγίζομαι, δεν έχω σχέση με τη ζυγαριά».