Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Τέρμα τα "κ α υ τ ά" σορτσάκια!

Περασμένα μεγαλεία αποτελούν τα αποκαλυπτικά μικροσκοπικά σορτς για τη χολιγουντιανή σταρ..


Αυτά τα φορούσε κάποτε όταν ήταν ξανθιά... Τώρα που είναι καστανή σοβάρεψε και προτιμάει τα παντελόνια! Ή μήπως η μητρότητα άλλαξε τις ενδυματολογικές της προτιμήσεις;

Διαβάστε τι δήλωσε η Τζέσικα Άλμπα (Jessica Alba) σε πρόσφατη συνέντευξή της στην αμερικάνικη έκδοση του περιοδικού "In Style".

"Τα έχω καλά με το σώμα μου. Αγαπώ τα πόδια και τους γλουτούς μου, αλλά δεν μου αρέσει το προκλητικό ντύσιμο στην προσωπική μου ζωή. Στις ταινίες αναγκαστικά λόγω σεναρίου μου έχει ζητηθεί πολλές φορές να ντυθώ αποκαλυπτικά, αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα... Είναι η δουλειά μου" δήλωσε η Άλμπα, η οποία είναι μητέρα δύο μικρών κοριτσιών. 
"Η μητρότητα θεωρώ πως με άλλαξε σε μεγάλο βαθμό... Θέλω το στιλ μου να είναι πιο κομψό", είπε. 
Πηγή: radar.g
r