Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Οι φόβοι των ανδρών στο κρεβάτι



Μπορεί να θεωρούμε τους εαυτούς μας επαΐοντες στο σεξ και κινητές μηχανές πρόκλησης οργασμών όμως και εμείς οι άνδρες έχουμε τις δικές μας ανασφάλειες και ήρθε η ώρα να τις μάθετε. 

 Μήπως, τελικά, το ισχυρό φύλο όταν έρχεται η ώρα να κάνει σεξ γίνεται ανίσχυρο; Σίγουρα όχι αλλά και εμείς οι άνδρες έχουμε τις δικές μας ανασφάλειες και τα δικά μας άγχη όταν ξεγυμνωνόμαστε στο κρεβάτι και αυτοί είναι οι πέντε λόγοι που μας κάνουν, ή μάλλον με κάνουν να ιδρώνω όταν κάνω σεξ, αλλά, δυστυχώς, όχι από ευχαρίστηση. 

 Γεννητικά όργανα. Είναι το μόριο μου αρκετά μεγάλο; Μήπως έχει παράξενο σχήμα; Είναι σωστά τριμαρισμένη η περιοχή; Μήπως οι όρχεις μου είναι μικροί; Και άλλες παρόμοιες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου, όταν έρχεται η, υπέροχη κατά τα άλλα, ώρα του σεξ. Στύση. Κι αν μου πέσει; Μήπως δεν είμαι αρκετά σκληρός; 

Ναι, το παραδέχομαι πως το εργαλείο μου και η σωστή λειτουργία του είναι το βασικό μου άγχος, για να καταφέρω να φέρω εις πέρας την αποστολή μου. Πρόωρη εκσπερμάτιση. Όταν κάνω σεξ -και συνήθως με γυναίκες που δεν έχω ακόμη οικειότητα- μια φράση επαναλαμβάνω από μέσα μου συνέχεια «Μην εκστασιάζεσαι και χαλάρωσε». 

Το μόνο που δε θέλω είναι να «τελειώσω» πολύ νωρίς, χωρίς να την ικανοποιήσω. Ξέρω πως την επόμενη ημέρα θα με κουτσομπολέψεις με τις φίλες σου. Είναι θέμα φήμης και τιμής. Προσωρινή αμνησία. Μια και μου έχει τύχει μια δυο φορές (όπως και στους περισσότερους από εμάς) πλέον είμαι πολύ προσεκτικός. 

Δεν πρέπει με τίποτε να την αποκαλέσω με λάθος όνομα. Θα με χαστουκίσει και το μάγουλο μου δεν θέλει να το ξαναζήσει. Οργασμός. Επειδή με διακρίνει μια στοιχειώδης αξιοπρέπεια αλλά και επειδή θέλω να μου πλέξεις το εγκώμιο μου την επομένη, έχω μόνιμα το άγχος αν σε ικανοποίησα. Μήπως προσποιήθηκες; Αυτό δεν θα καταλάβω να το διακρίνω ποτέ, όμως, το αν τελικά τελείωσες και εσύ μαζί μου, πάντα θα με στοιχειώνει.