Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ο TUS λέει χύμα πότε το έκανε πρώτη φορά και αν κάνει ναρκωτικά

Ο Tus είναι εκκεντρικός και κάθε φορά μας ξαφνιάζει με την αφοπλιστική του ειλικρίνεια.Ο ράπερ αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της ζωής του και μάλιστα δεν έκρυψε σε τι ηλικία έκανε πρώτη φορά σεξ. «Άργησα, στα 17 μου. Η πρώτη φορά δεν μου άρεσε. Σήμερα τις κοπέλες τις ψάχνεις με το κιάλι. Δεν υπάρχουν», δήλωσε στο Εγώ ο Tus. Στην συνέχεια μίλησε για τις εξαρτήσεις που έχει. «Μόνο από την δουλειά μου είμαι εξαρτημένος. Να δημιουργώ και να παίρνω feedback, είτε αυτό είναι χρηματικό είτε ένα «μπράβο» προχώρα». Ο χώρος που βρίσκεται ο ράπερ δεν είναι και από τους πιο εύκολους, αφού οι πειρασμοί είναι πολλοί. «Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ναρκωτικά. Τα έχω κάθε μέρα μπροστά μου, αλλά δεν έχω δοκιμάσει. Δεν είμαι fan. Το λέω και το εννοώ»

Πηγή: gossip-tv.g