Η Bridgestone ανακοίνωσε έναν νέο τύπο ελαστικού για αυτοκίνητα που δε χρησιμοποιεί αέρα.
Το εσωτερικό του ελαστικού είναι εξοπλισμένο με ένα πλέγμα ρητίνης, το οποίο απορροφά τους κραδασμούς κι επαναφέρει το λάστιχο στην αρχική του κατάσταση όταν ομαλοποιηθεί η εξωτερική πίεση.
Με άλλα λόγια, η ρητίνη της Bridgestone συμπεριφέρεται όπως ο αέρας. Το μεγάλο πλεονέκτημα, βέβαια, είναι ότι καταργείται το concept "σκασμένο λάστιχο". Επιπλέον, η ρητίνη είναι από ανακυκλωμένο πλαστικό, οπότε το ελαστικό κερδίζει έξτρα πόντους λόγω σεβασμού προς το περιβάλλον.
Δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα δούμε στο εμπόριο το συγκεκριμένο ελαστικό. Η Bridgestone λέει ότι έχει κάνει δοκιμές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη επιτυχία, ενώ ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Το τελευταίο δεν το πολυκαταλάβαμε, αλλά τέλος πάντων.
himaira
Το εσωτερικό του ελαστικού είναι εξοπλισμένο με ένα πλέγμα ρητίνης, το οποίο απορροφά τους κραδασμούς κι επαναφέρει το λάστιχο στην αρχική του κατάσταση όταν ομαλοποιηθεί η εξωτερική πίεση.
Με άλλα λόγια, η ρητίνη της Bridgestone συμπεριφέρεται όπως ο αέρας. Το μεγάλο πλεονέκτημα, βέβαια, είναι ότι καταργείται το concept "σκασμένο λάστιχο". Επιπλέον, η ρητίνη είναι από ανακυκλωμένο πλαστικό, οπότε το ελαστικό κερδίζει έξτρα πόντους λόγω σεβασμού προς το περιβάλλον.
Δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα δούμε στο εμπόριο το συγκεκριμένο ελαστικό. Η Bridgestone λέει ότι έχει κάνει δοκιμές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη επιτυχία, ενώ ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Το τελευταίο δεν το πολυκαταλάβαμε, αλλά τέλος πάντων.
himaira
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου