«Βαρίδι» για τον Έλληνα το ακριβό αυτοκίνητο
Ferrari που αγοράστηκε 450.000 ευρώ πριν από λίγα χρόνια στη Θεσσαλονίκη κατέληξε έπειτα από μόλις 3.000 χιλιόμετρα στο ταμπλό να πωληθεί σε αγοραστή από το εξωτερικό αντί 150.000 ευρώ.
Cayenne, που καινούργια πωλούταν αντί 150.000 ευρώ, τώρα από δεύτερο χέρι τιμάται 40.000 ευρώ, ενώ ανάλογα με την παλαιότητα του μοντέλου μπορεί αν τη βρει και κάτω από 15.000 ευρώ.
Είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα άλλοτε πανάκριβων Ι.Χ. που φτάνουν στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και αποτελούν σημεία των καιρών της κρίσης.
Όπως αναφέρει η Δημοκρατία, τα ακριβό αυτοκίνητο αποτελεί πλέον «βαρίδι» για τον Έλληνα, που το ξεφορτώνεται για να γλιτώσει το κόστος κυκλοφορίας και συντήρησής του, αλλά και τη φορολογική επιβάρυνση.
Οι νέοι αγοραστές των μεταχειρισμένων πολυτελών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται κυρίως από Γερμανία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν.
Cayenne, που καινούργια πωλούταν αντί 150.000 ευρώ, τώρα από δεύτερο χέρι τιμάται 40.000 ευρώ, ενώ ανάλογα με την παλαιότητα του μοντέλου μπορεί αν τη βρει και κάτω από 15.000 ευρώ.
Είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα άλλοτε πανάκριβων Ι.Χ. που φτάνουν στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και αποτελούν σημεία των καιρών της κρίσης.
Όπως αναφέρει η Δημοκρατία, τα ακριβό αυτοκίνητο αποτελεί πλέον «βαρίδι» για τον Έλληνα, που το ξεφορτώνεται για να γλιτώσει το κόστος κυκλοφορίας και συντήρησής του, αλλά και τη φορολογική επιβάρυνση.
Οι νέοι αγοραστές των μεταχειρισμένων πολυτελών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται κυρίως από Γερμανία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου