Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Σε… ball ironing υποβλήθηκε ο George





O γοητευτικός ηθοποιός George Clooney, σε συνέντευξή του...


στην ιταλική έκδοση του περιοδικού Max, αποκάλυψε τους λόγους που δεν ασχολήθηκε με την πολιτική, τις φήμες για τις ερωτικές του προτιμήσεις, και τις… αισθητικές επεμβάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί.



Ο διάσημος ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί στις φαντασιώσεις όλων των γυναικών και όχι μόνο, δήλωσε χαρακτηριστικά:



«Δεν θα μπορούσα ποτέ να γίνω πολιτικός, είχα πάρα πολλές γυναίκες, έχω κάνει πολλά ναρκωτικά... Το δικό μου πολιτικό έργο είναι να επισημαίνω ό,τι δεν λειτουργεί.

Όσον αφορά τα κουτσομπολιά, δεν αρνούμαι και δεν διαψεύδω τίποτα., γιατί δεν θέλω ο κόσμος να νομίζει ότι το να είσαι gay, είναι κάτι κακό. Η προσωπική μου ζωή, είναι δική μου και μόνο δική μου».

Η δήλωση όμως που έκανε το γύρο του διαδικτύου, αφορά την… άρση των όρχεων!



Ο ταλαντούχος George, παραδέχθηκε ότι δεν του αρέσουν καθόλου οι ρυτίδες, και γι’ αυτό το λόγο υποβλήθηκε στη νέα μόδα του Hollywood, που φέρει το όνομα ball ironing.



«Δεν έχω πειράξει τα μάτια μου, όμως έχω ξοδέψει αρκετά για να ισιώσω το δέρμα στους όρχεις μου», δίνοντας την απάντηση σε μας, που αναρωτιόμασταν το τελευταίο διάστημα, γιατί έχει ομορφύνει τόσο πολύ, τι έχει αλλάξει;…