Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Τι έκανε αεροσυνοδός γνωστής αεροπορικής εταιρείας και της έδειξαν την πόρτα της... εξόδου;



Μια φωτογραφία με άσεμνη χειρονομία στους επιβάτες πτήσεις της ρωσικής εταιρείας Aeroflot ήταν αρκετή για να χάσει τη δουλειά της η νεαρή αεροσυνοδός Tatiana Kozlenko.


Η Kozlenko «ανέβασε» την επίμαχη φωτογραφία στην ιστοσελίδα Vkontakte, ένα κοινωνικό δίκτυο στη Ρωσία, παρόμοιο με το Facebook. Μέσα σε λίγα λεπτά μεγάλος αριθμός χρηστών άρχισε να κάνει «like» και να ανεβάζει τη φωτογραφία με το υψωμένο μεσαίο δάχτυλο και στο Twitter.

Τα αφεντικά της αεροπορικής εταιρείας Aeroflot δεν άργησαν να πληροφορηθούν το περιστατικό και να προβούν στην απόλυση της αεροσυνοδού.

«Η δημοσίευση της φωτογραφίας δείχνει τη συμπεριφορά και τη στάση της Tatiana απέναντι στους επιβάτες. Παραδέχτηκε το λάθος της όταν μίλησε με τους διευθυντές» ανέφερε η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.

Όμως η αεροσυνοδός υποστηρίζει ότι δεν είναι το δικό της χέρι στη φωτογραφία. «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ένοχο. Η φωτογραφία μπήκε στη σελίδα μου. Το χέρι δεν είναι δικό μου και το αεροπλάνο δεν είναι της εταιρείας μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί καταστρέφουν τη ζωή μου. Σας ζητώ βοήθεια και συμπαράσταση» λέει μέσω της ιστοσελίδας Vkontakte.